MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

onsdag 31. mars 2010


I dag har jeg hatt en super duper dag. Jeg har vært med Naboene Endre, Mathias, Aurora, Emmeline + Noah, Elisa og Pappa i KVS hallen. Der hadde vi det kjempe gøy, der liker jeg å springe i walkeren min. Walkeren min har jeg hatt siden jeg var 2 år gammel. Da klarte jeg ikke å spasere i den, det gjør jeg nå, men da må det være litt liv og action, for at jeg skal gidde. Jeg liker å stå i den også, men av og til hvis jeg er litt trett, kan det være fryktelig tungt. Men i dag sprang jeg, og som du ser på bildet kjørte jeg og Emmeline tog. Det er mange barn som liker å sitte i rullestolen min, av og til tror jeg de er litt misunnelige på meg som har en sånn kul stol!!!Jeg synes bare det er stilig at de vil låne den.....

I kveld har vi hatt besøk av Tante Lene og Onkel Alf-Reiar, det var gøy. De tøyser og tuller med meg. I morra skal vi på hytta til Bestemor og Bestefar, der skal vi koke påskeegg og grille pølser. Jeg håper inderlig ikke at Påskeharen kommer, den har jeg fått nok av for iår.... God Påske til alle!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar