MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

søndag 12. mai 2013

Hei igjen alle sammen!!
Nå var det plutselig ei stund siden jeg hadde blogget igjen.. Jeg har hatt det veldig greit siden sist..Forrige søndag var jeg med tante My og Noah på bowlinga.. Det var kjempe gøy, jeg koste meg masse.. Som de fleste sikkert vet, er Noah helten min, han er den kuuleste jeg vet om, jeg digger han.. På onsdag var jeg også på vift, da var jeg med tante Lene på kino, vi så Pelle Politi, det var stas, jeg traff noen fra klassen min. Vi spiste godteri og koste oss.. Det er supert med supre tanter, flaks for meg at jeg har så mange..:-)

Idag gikk Pappa, Elisa og Leah på søndagskolen, jeg og Mamma var hjemme alene.. Det er ikke så ofte vi to er helt for oss selv, det var koselig, det synes i hvertfall Mamma:-) Jeg badet i badekaret, men egentlig har jeg blitt altfor lang, så jeg ble litt bananaktig i stilen..:-)

På tirsdag kommer Hilde og Stefan hjem til oss for å se på hjelpemidlene mine, jeg vokser jo hele tiden, så derfor må alt stilles på slik at det fungerer best mulig for meg. Bra å ha noen som har peiling på slike ting, både Stefan og Hilde er kjempe snille, jeg liker de veldig godt.. Jeg har forresten endelig fått den nye rullestolen min, den er tålig god og sitte i, men det må nok gjøres noen justeringer på den også.. Den er skikkelig kuul, med grønne eikebeskyttere (det som er inni hjulene).. Skal ta bildet av den så dere får sette:-)

Ellers denne uka, så gleder jeg meg til 17. mai, det blir saker det.. HIPP; HIPP HURRA:-) Håper alle får en fin feiring, det satser jeg på å få..:-)

Klem fra Adrian

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar