MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

søndag 26. mai 2013


Hallo alle sammen!!

Nå hadde det igjen plutselig gått ei stund siden jeg fikk blogget, tiden renner fra meg, men sånn er det for travle gutter.. Bildene idag er fra 17. mai. Vi var og lekte på skolen. Pappa kappsprang med meg, jeg synes det gikk litt for seint, jeg hadde jo lyst til å vinne, de andre barna syklet.. Men det var gøy likevel.. Tidligere på dagen gikk jeg i barnetoget, det var Siv som trillet meg, bra at jeg slapp å gå med Mamma og Pappa, ikke vanlig at 3. klassinger har med seg foreldre..:-) På kvelden hadde vi besøk av noen gode venner, Christina, Roy, Hannah og Daniel.. Vi barna hadde pizzarestaurant for de voksne, det var kjempe gøy!!! Konklusjon, en super bra 17. mai..:-)

Nå til uka blir det hektisk, da kommer nemlig HABU på områdehabilitering, da blir det legesjekk og målinger av ledd og stivhet.. Ikke særlig gøy, men synes det er ok at Mamma og Pappa er med meg på skolen denne dagen.. Heldigvis er alle de som jobber på HABU veldig snille..

Ellers så begynner det veldig å nærme seg ferie for oss, ikke overraskende går turen iår også til Spania..
3 uker skal vi være der, jeg gleder meg. Vi skal reise sammen med tante Kristin, onkel Ivar, tante Henriette, Emilie og Ingrid.. bestemor og bestefar kommer også ned ei uke, det blir knall..

Det var alt for i kveld folkens, ha ei strålende uke:-)

klem Adriansen:-)

1 kommentar:

  1. Flotte bilder av dere på 17 mai :). Håper dere har det bra :). Ha et riktig godt nyttår og måtte det nye åre bli et godt år

    SvarSlett