MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

søndag 8. januar 2012



Kult bilde idag???? Det er Elisa som driver og tar disse bildene, litt rart, spør du meg... I helga har jeg bare vært hjemme og slappet av.. I går var jeg, Leah og Pappa hjemme alene, de store jentene var på tur til IKEA, glad jeg slapp å være med.. Vi gutter er ikke så glade i å være på handletur, så vi koste oss hjemme med Leah.... Hun har lært seg å krype nå, så nå må vi passe på henne overalt, hun spiser alle smulene på gulvet, så Mamma trenger ikke støvsuge lenger.. Neida, det er litt farlig, for hun putter nesten alt i munnen.. Hun er ei skikkelig tøysejente.., og hun elsker stolene mine, hun liker å reise seg opp etter dem...:-)


Idag har jeg og Elisa laget "cupcakes", og de ble kanongode - nam, nam... Vi har stort sett bare vært hjemme idag, vi tok oss en spasertur i ettermiddag, det var veldig greit, jeg liker jo å gå tur, som dere vet!!!!!!!


I morra tidlig er jeg klar for skolen igjen, og jeg gleder meg til å treffe Rita og Silje igjen,, jeg har jo faktisk ikke truffet de siden ifjor... Jeg skal ha bading fra morgenen av, det blir deilig, jeg liker meg i varmtvanns bassenget..... I morra ettermiddag skal jeg en tur til Hagestad, det gleder jeg meg til... Da får dere alle sammen ha det super, dupert til vi snakkes igjen...:-)


Klem fra meg (Adrian altså, om noen var i tvil )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar