MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

fredag 6. januar 2012

""Hei Adrian!!"

I dag er det all grunn til å feire.. Du har spist ditt første måltid, uten sonde!! HURRA!! Du lå på Mammas fang og spiste hele 50 ml av Mammas pumpemelk - de e bærre lekkert!! Du lå våken under hele måltidet, Mamma holdt deg opp flere ganger, slik at du skulle få rape - det gjorde nok godt, for det kom flere rapelyder fra deg...

Ellers har Mamma og Pappa registrert at knyttnevene dine er mer avslappet, fingrene dine ligger rett som det er utstrekt på tross av at medisinene dine trappes ned daglig...

Vi gleder oss over alle fremskritt!!!!

Klem fra Karin" ( fra 16. desember 2003 )

Tenkte det var på tide å skrive litt fra boka som jeg fikk på sykehuset, da jeg ble født...:-) Skal skrive mer en av dagene.. Ellers,,,, så ble Mamma så glad idag, for jeg sa klart og tydelig "Mamma"....... :-) Hvis jeg trener litt, kan jeg kanskje rope på henne i tide og utide... Da skal hun angre på at hun alltid maser på om jeg kan si det.......:-)

Klem fra Adrian...:-)








2 kommentarer:

  1. Da må du bare mase i vei Adrian!!!!! Stå på! Klem fra tante K

    SvarSlett
  2. Åååå så flink du er Adrian :-) Jeg tror mamma blir kjempeglad om du maser mye på henne :-) Det neste du må øve på å si er tante..... Eller var det feil????
    Er du forresten klar til Supertirsdag på tirsdag? Det er jeg :-) 1000 klemmer fra tante My <3

    SvarSlett