MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

mandag 18. juli 2011


Jeg har hatt ei veldig fin ferieuke siden sist..:-) Høydepunktet må nok være da vi var i dyreparken på onsdag... Det er når vi er på slike plasser, at jeg må si det er en fordel å sitte i rullestol.. Vi parkerte bilen min rett ved inngangen, jeg slipper å stå i kø hvis jeg skal i karuseller... Jeg hadde meg en tur i tømmerrenna, jeg var litt itvil om jeg hadde lyst, men det var gøy.... Elisa og Noah hadde to turer, men andre gangen var ikke jeg med, da måtte de stå en halv time i kø... Forstår jo godt at de gjerne vil ha med meg, for da går det jo, rasende fort i køen... Det var noe som var litt dumt, og det var at vi ikke fikk sett Julius, jeg lurer på om han var på ferie???? Etter en så lang dag i Dyreparken, får jeg litt vondt i beina mine, når jeg blir sittende så lenge i rullestolen..... Mamma og Pappa blir litt oppgitte, for det er vanskelig å stille stolen, slik at den blir 100% for meg.. Det spesielt viktig, for det er så lett for meg å få feilstillinger i beina mine, hvis jeg ikke sitter bra.... Vi må nok ringe Hilde, ergoterapeuten min - hun er heldigvis super til å ordne opp for oss...

Jeg tror dette må holde for idag, lurer forresten på hva vi skal finne på de neste dagene??? Det er jo bare regn, og atter regn i sikte..... Men, husk alle sammen;; det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær....:-)

1 kommentar:

  1. Så tøff du er som våger å ta tømmerrenna! Jeg får hjertet i halsen bare jeg tenker på den... Håper du får stilt inn stolen din riktig! Kos deg med ferie - om d regner eller sola skinner:)

    SvarSlett