MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

søndag 24. juli 2011



Hallo alle sammen..!!!! Jeg har fått ei skikkelig favorittsøster, riktig, hun heter Leah.. Hun er kjempesøt, og hun liker godt og ta på ansiktet mitt.. Da ligger jeg musestille, for det må jeg, ellers kan hun bli redd... Av og til blir hun litt redd, hvis jeg hyler - men, det må hun bare vende seg til.... For av og til hyler jeg, sånn er livet...

Denne uka har vi vært ganske mye hjemme, har vært litt i Alleen, og på litt småturer... Pappa har hatt brannvakt, da kan vi ikke gå så langt.. Det er egentlig deilig med ferie, men jeg gleder meg til å begynne på SFO i neste uke - blir stas å treffe Siv og Rita igjen....
På torsdag var ergoterapeuten på besøk hos meg, da fikk vi fikset og stilt på rullestolen min. Jeg har hatt "Panther" stolen min i 3 år nå, det vil si at den begynner å bli ganske slitt, jeg må stadig ha noen nye deler.. Jeg skal kanskje få meg en ny rullestol, da tror jeg det blir en elektrisk en, kult,,, hæ??? Jeg klarer nok ikke å kjøre selv, men da blir det lettere for de som er med meg... Øverst på sida kan du se, den jeg ønsker meg - den heter "Balder".. Det tar som regel litt tid før jeg får hjelpemidlene, så det er bare å smøre seg med tålmodighet...

Ellers må alle ha ei fin uke, satser på fint vær - Mamma vil bli brun....:-)
Klem fra Adrian

1 kommentar:

  1. Jeg sier bare, for en kul stol :-) Er det mulig at tante kan sitt på, eller? ? Jeg gleder meg til du får den :-). Klem fra tante My. Ps vil mamma bli brun? Det var noe nytt ..... Not

    SvarSlett