MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

fredag 15. oktober 2010

Hei på dere!!!! I dag har jeg hatt en super, duper turdag på skolen,,, jeg har vært i skogen og plukket sopp, jeg, Siv og gutta boys.... Jeg hadde med meg varm kakao, nam, nam - det er kjempe godt, spesielt når det regner og er surt ute...:!!! Ellers er det jo allerede helg igjen,,, ja, jeg har sagt det før - jeg liker å å sove lenge på morran.. Og i natt sover Elisa i kosekroken min, det er koselig det.... I kveld koste jeg, Elisa og Mamma oss med godterier, chips og "nissetiss" ( Nissetiss = Julebrus, ikke sant onkel Alf-Reiar???) Pappa var på trening, det kan han angre på for vi koste oss veldig..... Pappa, du kan bli med på festen neste fredag..... hvis du er snill da......??????

Dette var alt jeg hadde på hjertet i kveld, ha ei fin helg alle sammen.. Hørte forresten noen som sa det skulle komme snø... oi,oi,oi - kanskje vi må finne frem akebrettet mitt???? Men, det spørs vel.....????

1 kommentar:

  1. God Jul Adrian !
    Drikk masse Nissetiss, for det er veldig sundt før jul.
    Onkel

    SvarSlett