MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

søndag 17. oktober 2010


Hallo i luken!!!! Håper alle sammen har hatt ei fin helg, det har ,,,,,,,heldigvis jeg... I dag begynte vi dagen med å gå i frikirka,, og vet dere hva????? Elisa og Emilie sov der i natt med koret de går i... De hadde lært en ny sang, og de sang solo på den - de var kjempe flinke... Tante Lene og Onkel Alf-Reiar var også og hørte på... Derfor fikk jeg sitte på Onkels fang, det liker jeg kjempe godt.. I går ville jeg sitte på hans fang, i stedet for Mammas, kan tro Mamma ble paff da, jeg er nemlig ikke så "mammadalt" som hun skulle ønske.....

I ettermiddag var vi på spasertur med nabo Knudsen, det var veldig gøy, vi var innom 2lekeplasser på veien, og som dere ser på bildet, ronser jeg og Pappa... Det var kjempe gøy.... Etterpå gikk vi hjem og koste oss med is og brownies - og akkurat da kom Bestemor og Bestefar på besøk.. Perfekt timing......., jeg liker å ha besøk, det er koselig...

Kanskje noen har lagt merke til at jeg ikke har skrevet noe om Mormor og Matta i det siste... Det er fordi at de har vært kjempe lenge i Spania - men nå kommer de hjem på torsdag, jeg gleder meg en hel haug... Jeg lengter veldig til de......

Vi snakkes en annen dag...:)God natt!!!!!!......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar