MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

fredag 2. juli 2010


Hallo, jeg er her enda, har bare hatt ferie...I hele dag har jeg vært på farten. Mamma våknet meg halv seks, ja 0530, er det mulig tenker du nok. Grunnen til dette var at vi skulle til Fårup sommerland i Danmark. Men halv seks.... Jeg glemte i farten å si hvem som var med på turen. De andre som også måtte dras ut av senga idag var Hannah, Christina, Elisa og Mamma. Vi har hatt en kjempefin dag i sommerland, nå ønsker jeg bare å legge meg. Ha en fin dag alle sammen, kommer sterkere tilbake når jeg har fått sovet litt. Da skal jeg fortelle mer om danmarksturen.

Bildet idag er fra Påskeferien, Jeg og Elisa sitter oppe i et tre.

1 kommentar:

  1. Gleder meg til å høre hvordan dere har hatt det :-) håper du har tatt
    mange bilder :-) 1000 kle
    mer

    SvarSlett