MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

onsdag 30. juni 2010

Hei alle sammen!!!!!!!!!! I dag har jeg virkelig hatt en travel dag... (fridag) Jeg, Mamma og Elisa var i bursdag til nabo Aurora - hun ble 4 år... Gratulerer så mye med dagen Aurora, og takk for en super bursdag.... Det var noen knall gode muffins Mammaen din hadde laget. Det var en flott bursdag til en flott prinsesse......

Etter bursdagen bar det videre til Stefan, der skulle vi "mekke" litt på rullestolen min, jeg skulle få ny pute - for jeg har blitt så stor.. Men, det manglet litt ting og tang til det, men heldigvis har vi en super bra ergoterapeut i kommunene vår, som klarte å fikse, så det ble greit for meg... Så nå er stolen nesten som ny....

Har hvis glemt å si at igår hadde jeg en super duper fin dag sammen med Mormor og Matta, vi spiste is og koste oss masse. tusen takk for en fin dag...........
I kveld skal jeg sove hos Stina, skal fortelle i morra hvordan det har vært...
Natti, natt alle sammen......................

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar