MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

fredag 21. mai 2010

Hei og hå........ Håper alle har en strålende dag i varmen, Elisa er på stranda og bader, hun er "galen i halen". Det er sikkert iskaldt...., nei, takke meg til. Kan hende jeg får lov til å bli litt våt i vannsprederen i ettermiddag, det hadde vært deilig, og mer enn godt nok for meg. I dag ha jeg vært med Stina i barnehagen, jeg har hatt en kjempe fin dag, men gleder meg til langhelg, igjen. Det er godt å sove lenge om morgenen (sitat Mamma). Vi har dårlig med planer i helga, Pappaen min er nemlig brannmann, og han har vakt hele helga. Da kan vi bare være rundt i Lyngdal, for Pappa må være kun 4 minutter unna brannstasjonen. Men, dere; er ikke jeg heldig som har en brannmann til Pappa? det er stilig det. Han er helten min........

Ellers blir det spennende på tirsdag i barnehagen, da kommer det ei dame fra Habu som skal hjelpe de voksne med å lære å lage ett bra opplegg for meg på dataen. Det blir gøy, jeg håper de lager ei "snakkebok" til meg også. Mamma sier at hvis jeg kan lære å bruke den, blir alt mye lettere for meg. Hvis jeg f.eks ikke vil noe, da hyler jeg bare, da kunne jeg ved hjelp av dataen min og snakkeboka ha forklart Mamma og Pappa hva jeg ikke ville. Hadde vært snabla greit.... skal fortelle dere mer om dette senere. Ha en super, duper fin dag alle sammen.............:)

1 kommentar:

  1. Åy,Adrian,det høres skikkelig spennende ut med snakkebok!Håper de skjønner at det vil være bra for deg å ha:)

    SvarSlett