MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

lørdag 22. mai 2010

Hei og hå!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fytti grisen så varm jeg har vært i dag, denne sommeren kom som julekvelden på kjerringa. Jeg ble kledd av Mamma med genser i dag, det er ikke mulig. Jeg, Mamma, Elisa og ei venninne spaserte til Alleen med Leksbø jentan, og som sagt jeg var kledd med GENSER. Da vi kom til butikken, (som Mamma jobber i) var jeg helt utslitt, og kjempesvett. Mamma ville ta meg opp til Mormor og de (de bor over butikken), imens hun koste seg i Alleen, men der er grensa nådd. Det hadde jeg ikke lyst i det hele tatt. jeg hylte og bar meg, Mamma forsto ikke helt hva jeg ville, men fant ut at det var best å ta meg med å kjøpe is. Det hjalp, da var vi parken, det var koselig... Etterpå skulle typisk Mammaene se i butikker, jeg kan ikke fordra det.... Og jeg protesterte best jeg kunne, dette førte til at jeg var skikkelig svettis og varm. Da jeg kom hjem var jeg helt gåen, Pappa måtte gi meg masse vann i peggen, og sprute vann i håret mitt, det var deilig....

Senere grillet vi pølser i hagen med naboene, det var som vanlig veldig koselig.... Etterpå sprang vi i vannsprederen (jeg sprang ikke, dere vet jo hvorfor). Pappa holdt meg, han holdt meg sånn at det bare var jeg som ble våt ... Har dere forresten hørt om SS? (sleipe svein). Det var ett kallenavn Pappa fikk, en gang han "meide" ned Elisa og Noah på akebrett..... Min Pappa er en tøysekopp.... Ha en strålende fin kveld alle sammen, snakkes i morra...............!!!!!!!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar