MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

fredag 16. april 2010



Hallooooooooooooooooo! I dag har familien Hauan vært på tur til storbyen, og da tenker jeg ikke på Farsund, men Kristiansand. Dette er en stor by, litt øst for Lyngdal og vi "bondetamper" kan fort føle oss litt utenfor.... La meg nå komme til saken... Jeg skulle på kontroll på HABU, og for de av dere som ikke kjenner meg godt, ble jeg operert på Rikshospitalet i slutten av november. Det var fordi hoftene mine var på vei ut av ledd, og da måtte doktoren fikse på dette. Det som var kjedelig var at jeg måtte ha gips på begge beina i 6 uker, det ble gipset fast en stang mellom knærne mine, for å holde bena mine fra hverandre (se bilde). Det var litt kuult også, for det var veldig mange som ville skrive på gipsen min. Jeg kunne ikke bruke vanlige bukser, men heldigvis er både Bestemor og Nabo Elin supre til å sy. Mamma gjorde (eller ihvartfall prøvde) en liten innsats på det området hun også..
Da jeg skulle hjem fra sykehuset den gangen, fikk jeg og pappa eget fly hjem, det var stilig (se bilde). Både mamma og Elisa var litt sure for at de ikke ble med i "privatjetten". Men de må forstå at noen ting må vi gutta få lov til å gjøre alene...........

I dag var jeg på etterkontroll for operasjonen, det hadde kommet en Kirurg fra Rikshospitalet, som skulle se at alt var blitt bra. Heldigvis så synes han det så veldig greit ut. Jeg var sint da vi var på HABU idag, jeg ville egentlig heller vært i barnehagen, for jeg synes HABU er kjedelig og kjipt. Det gikk heldigvis fort, og vi kunne dra til byen for å kose oss, det gjorde vi.........

1 kommentar:

  1. Fytti grisen, det er godt du er ferdig med å ha på gipsen.. Selv om den var stilig.. Bra at han derre doktor mannen synes at alt så greit ut! Tante kan forstå at du ble litt sint, og så måtte du på shopping etterpå også. Det er til å bli vill av.. Ha en fin dag, hils til de andre..
    Klem tanta My. Ps. Håper jeg får sett den nye dataen i helga. Jeg er kjempespent :-)

    SvarSlett