MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

lørdag 17. april 2010

God kveld i stuen, du var der idag også. Det var godt. Vi, mamma, pappa, Elisa og jeg er veldig glade for alle som følger bloggen. Så igjen vil jeg si : Tusen takk! Idag har jeg, Elisa og pappa vært hjemme mens mamma var på jobb. Vi ble invitert med ned i KVS hallen av våre gode naboer. Jeg gikk i walkeren. Det er kjempefint å kunne ha så god plass inne for meg. Da kan jeg sette opp full fart. Jeg setter ofte full fart når noen barn leker med meg. Mamma og pappa må jobbe for at jeg skal springe/gå i walkeren, men når det er noen barn da går beina som trommestikker.
I ettermiddag fikk vi besøk av tante My og "storebror" Noah. Det gøy når Noah herjer med meg. Av og til får vi skjenn av tante og mamma. Elisa liker godt at jeg også får skjenn av mamma og pappa. Tante ville gjerne se når jeg holdt på med dataen. Det er ikke alltid så lett å jobbe med tilskuere, men det tror jeg nok at skal bli bedre når jeg er mer trygg på dataen. Dessuten var pappa heller ikke hjemme (han er jo ekspert...) Jeg fikk prøvd igjen ikveld. Da gikk det bedre. Pappa ble nesten innbilsk for på et bilde av han sier datamaskinen "Pappa er kul" dette bildet kikket jeg på nesten 10 ganger på rad... Nei, nå må jeg slutte av. Ha en fin kveld, så prates vi imorgen. God natt!!

1 kommentar:

  1. Hei å hå. Mormor liker ikke når noen skjenner på deg og Elisa, så husk å si det til meg når vi kommer hjem. Vi kommer snart bare flyene vil begynne å gå.Kyss og klem fra mormor og matta.

    SvarSlett