MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

mandag 22. mars 2010

I dag har jeg vært i Barnehagen, det liker jeg veldig godt. Idag var det Stina som passet på meg. Jeg har to assistenter i barnehagen, Stina og Elisabeth. Forresten så har jeg for øyeblikket tre assistenter. Det er service det :) Siv har akkurat begynt, hun skal være med meg to dager i uka, også når jeg begynner på skolen. Stefan har også vært i barnehagen idag. Stefan er fysioterapeuten min, han er hos meg to dager i uka. Da jeg var liten, synes jeg ikke det var noe gøy når han kom på besøk, synes det var kjedelig å bøye og tøye. Men nå er det kjempe gøy. Vi tuller, tøyser og leker, vi er skikkelig gode kompiser.

I ettermiddag var jeg en liten tur på besøk hos Mormor og Matta. De skal reise til Spania i morra, og skal være avsted i 5 uker. Jeg måtte kose masse med de, jeg kommer nok til å lengte (ihvertfall Mamma). Jeg skal også reise til Spania, men ikke før til sommeren. Det blir gøy, jeg liker veldig godt å bade.

2 kommentarer:

  1. stilig adrian!!!!!!!har lagt deg til favorittbloggene mine!!!!!moro å følge med deg,ja dette var moro!!!!!!!mamman din er jo kjempe god til å skrive-skikkelig moroklomp !!!!!!

    sees i mårra på super`n!!!!!!

    klem elin og gjengen(som akkurat nå sover så søtt!)

    SvarSlett
  2. Du og mamma er gode bloggere!:) Jeg gleder meg kjempe masse til å være med dere til Spania og at vi kan bade og kose oss masse!!!! Jippi!!!:) Klem fra tante K:)

    SvarSlett