MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

søndag 28. april 2013

Det var det, det var den helga. Ukene går fort og helgene bare flyr avsted. Fredag etter skolen kjørte Pappa meg ut til Stina på Hagestad. Det er alltid greit å komme ut der. Lørdag kveld hentet Leah og Pappa meg igjen. Leah synes nok at det er litt rart at jeg hadde vært hos Stina hele dagen og natten.
Til frokost måtte Pappa prate høyt og fort, for jeg veltet en skål med melk. Jeg fikk alt i fanget, da ble Pappa litt rød i toppen. Jeg har glemt å fortelle at Mamma har vært i London denne helgen.Hun og tante Lene, tante My og Mormor reiste på fredag. I dag har det vært fint vær ute til å være inne i, vi har slappet av og sett film. jeg var opp i InnoWalkeren i formiddag. Leah har styrt og stellt med dokkevogna si. Hun er snill for hun kommer ofte bort til meg og spør om ting. Det er fint å være i midten mellom storesøster Elisa og lillesøster Leah. Jeg har det bra og er godt fornøyd.I morgen er det skole igjen, da skal jeg tilbake til jentene.. Ha en god uke folkens!!

Hilsen Adrian som hadde ei skål med frokostblanding i fanget
Ps Bildet er gammelt....

1 kommentar:

  1. Fytti, kan tenke pappa ble rød i toppen da... Glad jeg ikke var hjemme:-) Men, det va supert å komme hjem til dere gullene mine:-)klem Mamma

    SvarSlett