MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

torsdag 3. mars 2011


Hei igjen!!!!! Håper alle sammen har det bra, det har jeg.. Jeg har hatt det supert på SFO denne uka, vi koser oss veldig.. I morra skal vi se på film, og spise popcorn - Ja, høres det ikke knall bra ut..??? Men, idag har jeg hatt en ekstra fin dag, det begynte med at Siv og Mathias hentet meg på skolen, og jeg ble med hjem til dem, det var kjempe gøy.. Mathias er kompisen min, han er kjempe snill... Pappa kom og hentet meg, så kjørte vi rett til Oldemor, hun har nemlig bursdag idag.. Gratulerer så mye med dagen, du er verdens sprekeste 88 åring, jeg er er heldig som har en Oldemor som deg....:-)
Da vi kom hjem, var det rett til frisør tante Kristin, jeg har lenge trengt å klippe meg, så endelig ble det... Mamma har kalt meg for en raggetass... Men, nå ble jeg kuul, tante K er super flink...

Det var alt jeg hadde på hjertet for idag, vi prates en annen dag...:-)

1 kommentar:

  1. stilig bilde Adrian-du er en tøffing!!
    lenge siden vi har sett deg nå,du er så opptatt med skole og sfo.....
    men i dag tidlig stod vi å så på da taxien hentet deg,det så tøft ut!!!
    kom snart opp te åkke!!!
    klem klem

    SvarSlett