MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

søndag 14. november 2010

God kveld alle sammen, det er alt blitt søndag kveld og en ny uke starter om kun kort tid. I dag har det vært farsdag. Så jeg, mamma og Elisa laget frokost til pappa som har fikk servert på senga. Tror han likte det godt. Ja, ja frokost, det ble vel nesten heller lunch for vi sov kjempelenge alle sammen - uten Elisa da. Hun kom inn til mamma og pappa litt før kl 08 i dag tidlig. Jeg kan ikke skjønne at hun gidder, men mamma sier at det snart forandrer seg for når hun blir ungdom, så må hun nok dras ut av senga. Kanskje mamma snakker av erfaring...?? Mamma liker godt å sove enda, men hun sier det er fordi hun har baby i magen. Da er det vanlig å være trett. Ja, pappa fikk frokost han, og det tror jeg han var storfornøyd med. Jeg har glemt å fortelle at i går var jeg på julemesse i frikirken. Det pleier å være mye liv og røre på julemessen. Elisa og Emilie skulle synge og jeg skulle være med tante Kristin. Mamma var på jobb og pappa skulle være med på kjøkkenet. Men stakkars Elisa ble syk, så hun måtte gå hjem med pappa. Jeg ble hos tante og det var topp. Tante My, Noah og mormor kom også til basaren, kan ikke si annet en at vi hadde vinnerlykke. Elisa ble heldigvis bedre, så hun og pappa kom etterhvert, mamma kom også, så da var det bare velstand. Nå er det leggetid. Vil bare minne om et innslag på TV2 nyhetene som handler om Innowalker, et slags ståstativ som er bra for mange som ikke kan gå...... Mamma og Pappa lurer på om jeg skal få en sånn.... Ha en riktig fin kveld og ei god uke. Vi prates!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar