MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

tirsdag 5. oktober 2010


Hei! Så var dag to i høstferien ferdig..... Jeg har vært på SFO på skolen sammen med Siv. Vi har hatt en kjempefin dag. ...Vi var i Fibo Trespo hallen og lekte "Haien kommer", det var veldig gøy. Jeg ble helt svett, så jeg måtte skifte alle klærne mine. Etter skolen var vi på middagsbesøk hos Tante My og Noah, vi fikk servert hjemmelaget lasagne. Den var god! Elisa og Noah hadde bakt sjokoladekake, den var de heldige med! Vet ikke om jeg har sagt????? At på søndag bakte jeg og mamma boller, bare se på bildet.... Vi fikk mye skryt av baksten, for på ettermiddagen kom Noah og tante My på kaffebesøk. Tror de sa det var de beste bollene de hadde smakt.... I morgen skal jeg på SFO igjen. Dere må alle ha en fin kveld og en fin dag imorgen.........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar