MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

torsdag 10. juni 2010

Nå har det skjedd!! Tanna har løsnet og ramlet ut. Dette skjedde i ettermiddag. Jeg og Elisa var på rommet mitt, mens Pappa laget middag. Jeg er heldig som har Elisa som kan tøyse med meg. Hun så at tanna var på vei ut og så ropte hun. "Pappa, du må komme, Adrian silblør". Pappa klarte å løsrive seg fra komfyren og stormet inn for å hjelpe til. Tanna mi sto da skikkelig "på tørk". Han løsnet tanna og plutselig hadde jeg ei tann mindre. Lurer på om tannfeén kommer? Idag var vi igjen på svømmekurs . Det er jo kjempegøy! Vi har noen instruktører som er kjempeflinke. De gir tips til hvilke øvelser jeg kan gjøre på i vannet. Nå orker jeg ikke mer for ikveld. Takk for en fin dag alle sammen. Jeg er heldig som har så mange flinke folk rundt meg. Vi snakkes!!!

2 kommentarer:

  1. Endelig kom tanna ut!!! Godt Elisa var der og fikk varslet pappsen,du kunne jo ikke bare sitte der med tanna på tørk;) Klem tante K

    SvarSlett
  2. Var det jeg sa! hehe, tenker du er temmelig kul uten tanna :)

    SvarSlett