MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

søndag 23. mai 2010


Hei på dere..................!!!!! I dag tenkte jeg at jeg ville vise dere bilde av verdens fineste katt, Kitty... Er den ikke fin? I dag hadde den vært innelåst på Mamma og Pappas soverom, hele dagen? Stakkars pysen - den hadde heldigvis ikke gått på do der inne. Egentlig så er jeg litt redd for Kitty, jeg liker den når den holder seg unna meg... I går morges satt jeg og Elisa og så på barne Tv, begge hadde bare "tåser", da kom Kitty og klorte oss begge to på beina. Da jaget Mamma Kitty på dør, og skal si den fikk fart på seg. Jeg tror den ble misunnelig. da jeg satt og koste med Elisa.. han må jo forstå at jeg har førsteretten på søstera mi, ho e mi..............

Ellers har vi hatt kjempekoselig besøk i dag, av onkel Ivar, tante Henriette, Emilie og Ingrid, de kom helt fra Kristiansand. De hadde byttet oss med Julius i dag, de hadde egentlig tenkt seg til Dyreparken, men heldigvis for oss ville de heller besøke apekattene i Lyngdal............... Tante Kristin kom også, vi hadde tenkt å kose oss ute i det fine været, men den derre Myrbakken vinden kan være veldig plagsom til tider. Så det ble en fin innedag. Noah, Karianne, tante Myrthle og onkel Morten kom også innom. De skal reise til Spania (ikke Karianne) i morra, så de kom for å si hadet til oss, de skal være avsted over 2 uker, så jeg kommer til å lengte til de. Ha en super duper fin tur dere 3!!!!! Men, ikke bruk opp alt vannet i bassenget, pass på at det er noe igjen til oss, når vi skal ned til sommeren.......
Nå hadde jeg ikke mere på hjertet i dag, ha det på badet.............

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar