MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

torsdag 22. april 2010


Hei.... I dag hadde jeg lyst til å vise bilde av gitaren min, var den ikke kul??? Det ser ut som en voksengitar, og det er den nesten også.... Jeg har kanskje ikke sagt det, men de hadde tatt hintet i barnehagen, de har stemt den for meg. Det var Elisabeth som hadde gjort det, hun har gått på gitarkurs. Flaks for meg, du verden alt de kan fikse i barnehagen, vi hadde aldri klart oss uten dem.... Vet dere noe, jeg har faktisk gått i barnehagen i over 5 år, det er lenge det, det er hvis mitt andre hjem... Mon tro om jeg kan komme på besøk av og til, etter at jeg har sluttet??????
I dag var jeg på skolebesøk igjen, det var faktisk veldig greit, jeg må nok innrømme at det blir nok bra å begynne til høsten.......

I ettermiddag har jeg, Elisa og Pappa vært hos Bestemor. Der spiste vi middag, Pappa var sjeleglad for at han slapp å stå for matlaginga idag, også........... Jeg liker godt å være hos Bestemor, det var så lenge siden jeg hadde vært der, men i dag fikk jeg kost masse med henne. Bestefar var på jobb, det var dumt, men jeg får kose og prate med han en annen dag.

Men, nå skal jeg fortelle dere noe dere ikke vet... I morra skal jeg til Danmark, det blir kjempe gøy, vi skal reise sammen med naboene våre fam. Leksbø og fam. Knudsen. Jeg gleder meg veldig til det, tenkte jeg mååtte si fra siden, det dessverre ikke blir noe mer blogging på noen dager.. Ha ei strålende helg folkens, det skal hvertfall jeg..... Ha det på badet......

2 kommentarer:

  1. Hei, for en koselig blogg, :) det er så gøy å følge med Adrian, han har jo blitt skikkelig stor gutt nå.. gitar, data og greier, og så er han skolegutt til høsten :))

    SvarSlett
  2. God tur til Danmark. Det blir nok kjempegøy:)
    Hilsen Regine.

    SvarSlett