MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

torsdag 15. april 2010

Hallo
Idag kom pappa og Elisa og hentet meg i barnehagen. Det er kjempegøy når Elisa er med og henter meg. Hun er ei fantastisk god storesøster, og jeg liker veldig godt å være med henne. Idag når vi kom hjem laget pappa middag, han er en racer på kjøkkenet synes jeg. I dag fikk jeg med hjem datamaskinen, jeg regner med at jeg kan få jobbet mer med den i løpet av helga. I morgen skal jeg, mamma, Elisa og pappa en tur til Kr.sand. Jeg skal til etterkontroll på sykehuset. Da skal noen eksperter se på hoftene mine som jeg opererte rett før jul. Det blir litt spennende. Etter kontrollen skal vi ha en tur til byen. Det blir sjelden at vi alle kan få være sammen på en bytur, så jeg gleder med til det. Nei, nå er det nok for idag, ha en fin kveld og en fin dag imorgen folkens, vi prates...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar