MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

mandag 29. mars 2010


Hallo i luken!!! I dag har jeg ikke overraskende, vært i barnehagen igjen. Idag har Elisabeth passet på meg, det liker jeg veldig godt. Bildet idag er av Stefan(fysioterapeuten min) og Meg. Vi er beste venner, og jeg gleder meg alltid til han kommer. Jeg har kjent Stefan siden jeg var 3 måneder gammel. Han har lært Mamma og Pappa mye om sykdommen min, det har nok vært en utfordring for han, for M og P kan være litt tunglærte. Men heldigvis er Stefan veldig flink til å forklare, så de lærer med årene....

I ettermiddag, har de spreke i huset vårt, nemlig Meg og Mamma gått tur igjen.... Denne gangen var både Tante Myrthle og Tante Lene med. Jeg liker veldig godt å holde noen i hånda når vi er ute. Tante Lene er "sjefsrullestoltriller", kan tro hun har fått bra teknikk, det er nesten som vi flyr..... Jeg holdt Tante Myrthle i hånda, det er veldig gøy, men det er så gøy at jeg blir vill og gal. Så da vi kom hjem hadde jeg vondt i beina, jeg klarte faktisk ikke å strekke de ut. Det var vondt, men jeg skriker ikke jeg..... For jeg er en tøffing, som tåler en støyt..... Ha det på badet!!!!!

5 kommentarer:

  1. Fytti bøkken, hadde du vondt i beina.. Tante får vondt i hjerte! Men om det er noen trøst så hadde tante også vondt i beina.. (men det er fordi jeg ble så "sliten") Jeg er jo en slappfis vet du. Snakkes, kos fra tante.

    SvarSlett
  2. hei på deg adrian eller hei på dere alle.
    Tenkte bare jeg måtte skrive en kommentar å si at nå som jeg ikke lengre ser deg hver dag i barnehagen(huff det er visst lenge siden nå, tiden går jammen fort, føles ikke som det er lenge siden..) så syns jeg det er veldig hyggelig å følge med deg her på bloggen din. Mamma og pappa gjør en kjempe jobb som sekretærer. Høres ut som du fremdelses koser deg nede i barnehagen vår,(sier vår enda...) Du må hilse til alle der nede fra meg og spesielt til steffan, husker du gjorde deg litt kostbar når han kom på besøk... men viktig det... du skal sjekke alle skikkelig ut..... ;-) men helt enig med deg han er kjempesnill.

    Hilsen fra lisbeth

    SvarSlett
  3. Så heldig du er Adrian som har to slike snille tanter. Eller egentlig er det jo mest tantene som er heldige som har slik en flott nevø. Håper du får en flott påske.
    Hilsen Yvonne

    SvarSlett
  4. Hei Adrian-vennen ! Tante liker kjempe-godt å være sjefs-rullestoltriller:) Vi må ta en tur snart igjen og så må du ikke få vondt i beinan dine! Stooor klem ! Hils slekta :)

    SvarSlett
  5. Hei igjen vennen.. Mammaen din synes jeg var litt teit når jeg tulla med at jeg også hadde vondt i beina :-) Men heldigvis så vet du at tante bare tøyser :-)Ha en fin dag vennen. Hilsen tante My

    SvarSlett