MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

søndag 21. april 2013


Hallooo alle sammen, og god søndag.:-) Jeg har det bra i dag også, jeg var litt slapp i begynnelsen av helga, jeg spydde faktisk på fredag, men jeg følte meg fort ganske god igjen, HELDIGVIS....  I dag begynte vi dagen med søndagsskolen, der pleier vi å tegne.. I dag var det så mange barn der at det ikke var noen ledige stoler, derfor måtte Leah sitte i fanget mitt.. Hun satt der kjempelenge, vi spiste kjeks og tegnet..Jeg liker veldig godt å ha henne i fanget, jeg er såå kry av henne.. Etterpå gikk vi til Kvavik og grillet pølser, vi var sammen med nabo Leksbø og tante My og de.. En tipp topp dag med sol, pølser, sjokolade og kos...:-)

På det første bildet idag er det Elisa, hun og Mamma var nemlig på Justin Bieber konsert på tirsdag. De var helt ville. Og de trodde de bodde på samme hotell som han, men det viste seg å ikke stemme.. Jeg liker ikke å høre på JB, men jeg har lyst til å gå på en stor konsert en gang, Mamma sa at det var mange i rullestol der, så det er ikke noe problem.. For neste gang er det MIN tur til å gå på konsert.:-)

Da må alle sammen ha en strålende uke, det skal jeg..:-)

Klem fra Adriansen:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar