MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

tirsdag 1. januar 2013


Hei alle sammen, og godt nytt år.:-) God Jul også forresten, det har jeg nemlig ikke sagt.. Kanskje litt seint?? Håper uansett at alle har hatt ei fin jul.:-) Jeg har hatt det kjempe fint, på julaften var vi hjemme hos oss selv.. Vi hadde besøk av Mormor, Matta, tante Lene, onkel Alf-Reiar, Mats Andreas og Daniel.:-)) Det var supert, nissen fikk vi også besøk av, Leah ble livredd, hun klamret seg til Mamma, og turde ikke ta opp øyene.. Etterhvert måtte vi si at det bare var Pappa som hadde kledd seg ut.. Hele jula har hun gått rundt og snakket om ho-ho ( nissen ) og pappa... Ellers har vi vært i juleselskaper og truffet venner, vi har kost oss.. MEN, jeg må nok si at nå gleder jeg meg til å komme tilbake på skolen, og treffe alle vennene mine igjen, og for ikke å glemme damene mine..:-) 

Nyttårsaften feiret vi i Berge terrasse, sammen med Roy, Christina, Daniel og Hannah, der har vi utsikt over nesten alle raketter i Lyngdal, det var stas.. Men, jeg er litt trett i dag, jeg la meg nemlig ikke før halv to inatt... Så nå er det leggetid øyeblikk for meg .:-))

 Det blir spennende tider fremover, for jeg venter nemlig på 2 nye datamaskiner, og 1 ny rullestol og ett nytt hjelpemiddel som jeg har snakket om tidligere, nemlig Innowalk.. Jeg gleder meg til dette.. I denne måneden kommer også Britt Guri fra HABU for å hjelpe oss å utvikle snakkeboka mi..........

 Det var alt fra meg i dag, bildet er fra jeg var kjempe liten, kanskje bare 4 år, mamma synes jeg er så skjønn.:-)) 💛💙💜..:-)

Klem fra Adriansen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar