MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

søndag 14. oktober 2012

Hallooooooooo!!!
Vet dere hva??? På fredag måtte jeg på IKEA igjen, fytti tenkte jeg, dette gidder jeg ikke.. Det var jeg, Leah, Mamma og nabo Elin som var på tur.. Jeg hadde time på sykehuset for å ta røntgen av hoftene mine, egentlig skulle Pappa være med, men så skulle Elin på ett kurs på HABU, så da kunne hun være med å passe Leah mens jeg og Mamma tok røntgen.. Elin er supersnill,  vi møtte henne bare på sykehuset, det gikk kjempe fint, JEG var kjempe flink.. Elin lærte om noe som heter talk tools, det trodde hun måtte være bra for meg, så det skal Mamma finne ut litt mer om..:-) Så tilbake til IKEA, jeg ble pent nødt til å være med, med jenter på tur, dere vet hvordan det er?? Men, vi hadde det faktisk kjempe fint, det var gøy på ikea denne ganga, vi spiste middag og fikk handla litt.. Og da vi kom tilbake til bilen , hadde Mamma latt døra på bilen MIN stå åpen, hele rampa sto også ute, for ei gal mor jag har.. Heldigvis hadde det ikke vært noen i bilen og tatt noe..

Ellers har vi egentlig slappet av og kost oss i helga, jeg gleder meg til neste helg, da skal vi nemlig til Danmark sammen med tante My og de, det blir super, dupert...:-)

Ha ei strålende uke alle sammen, for det skal som vanlig jeg..:-)

Hvis noen har lyst til å lese om Talktools, www.barnasspraksenter.no/BARNAS.../ToOLS.html

Klem fra Adriansen :-) ( det kaller Mamma meg )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar