MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

søndag 17. juni 2012

Hei igjen! Så var det søndag igjen. Den siste søndagen som 2 klassing! Tenk det! Imorgen er det altså siste gangen som jeg skal ha bading i 2 klasse. Det blir jo litt rart, men jeg kan love dere at jeg skal bade i ferien. Det blir jo uten mine supre "badejenter" Rita og Silje, men jeg skal oppføre meg fint i bassenget.
Idag var det avslutning av søndagsskolen. Vi var ikke så heldig med været, men det var likevell gøy.
Etterpå var vi hos Bestemor og Bestefar.  Skal si at Leah er morsom. Hun tøyser og tuller. Det liker jeg godt. Tante Kristin, tante Henriette, onkel Ivar Emilie og Ingrid var også hos Bestemor og Bestefar. Resten av familien til Pappa(onkel Øyvind, tante Anita, Andreas, Kristian og Victoria)skulle til Sardinia.
Tante My, onkel Morten og Noah er på vei til Spania. Tante Lene og onkel Alf Reiar er på vei hjem fra Spania. Jammen et styr å holde oversikten over hvor familien er..

Nå får vi ta siste uka med klassen, lærerne og assistentene mine. Jeg kommer til å savne de alle sammen, men vi ses igjen til høsten. Da blir jeg 3 dje klassing - kult!
Ha ei riktig fin uke alle sammen - vi prates plutselig igjen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar