MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

søndag 18. mars 2012




Hallo alle sammen..!!!

Denne uka har vært spennende, det begynte med HABU på mandag.. Da reiste jeg, Pappa, Siv og Liv inn til byen, der skulle jeg treffe flere folk fra PIH ( jeg var med i ett opplegg på HABU, som kalles PIH for 3-4 år siden, da var vi der i flere uker, vi sov og spiste der også.. Da jobbet vi med både, kommunikasjon, fysioterapi, vi lekte, gikk i walker, ja alt mulig, det var ikke bare for meg, men for hele familien ) I januar fikk Mamma telefon fra HABU, om vi ville være med i PIH igjen, bare 2 dager denne gangen... Det ble Mamma og Pappa veldig glade for, de er fryktelig flinke, og kan mye om kuule typer som meg på HABU....... Derfor var jeg der på mandag, det var litt spennende å treffe PIH damene igjen, og jeg var litt itvil om jeg hadde lyst, men det ble veldig greit etterhvert.. Jeg hadde med dataen min, så jeg fikk vist hvor flink jeg er... På onsdag var det Mamma, Pappa, Siv og Liv som reiste inn, da skulle de jobbe med å lage snakkebok til meg... JIPPI, jeg gleder meg til å få den ferdig, og jeg håper jeg kan klare å bruke den... Jeg må nok øve, og det må de som skal hjelpe meg også... Spennende


På fredag var jeg på overnatting på Hagestad, hos Stina og familien, jeg koste meg masse.. Var lenge siden jeg hadde sovet der nå, og det var supert, jeg sov som en stein...:-)


Dette var alt jeg hadde på tapeten idag, ha ei god uke alle sammen, det skal "jaffal" jeg...:-)

(Bilde idag::: de kuule slalomkjørerne Elisa og Noah)

Klem fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar