MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

søndag 5. februar 2012

Hei igjen folkens!! Da var det allerede søndag igjen.. Denne uka har jeg ikke så mye å blogge om, for jeg har ikke vært noe særlig i slaget... På tirsdag var jeg ikke i form, da måtte Siv ringe til Mamma, og be henne hente meg tidlig... Når jeg ikke er iform da blir jeg veldig spastisk,, det vil si at jeg blir fryktelig stiv i kroppen min.. de klarte nesten ikke å bøye beina mine... Da er Stefan god og ha, så Pappa ringte til han og spurte hva vi burde gjøre..... Mamma gav med medisin, så sovnet jeg, og da jeg våknet var formen slapp, men mye bedre... Det er jo litt vanskelig når jeg er syk, jeg kan jo nemlig ikke få sagt hvor jeg har vondt, så da må Mamma og Pappa tippe..:-) Jeg var hjemme fra skolen på onsdag, men på torsdag var jeg klar igjen... HAr vært litt slapp siden, så jeg tror jeg hopper over badinga imorra...

Det var alt jeg hadde på hjertet ikveld, snakkes snart igjen, og da skal jeg være frisk som en fisk..:-)
Klem fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar