MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

søndag 19. februar 2012



Hei igjen alle sammen!! Da var det plutselig søndag igjen, jeg har hatt ei fin uke både på skolen og hjemme.. Ikke så mye som har skjedd, har stort sett vært hjemme og kost meg.. For dere som ikke vet det, så er min Pappa, brannmann.... Kuuult, hæ??? Ja, det synes jeg også....:-) Han har vakt en uke i måneden, og da han kan ikke være alene med oss barna, for hvis det brenner må han gå med en eneste gang..... Derfor pleier vi helst å holde oss hjemme denne uka...


Igår kom tante My og Noah på besøk til MEG, det var gøy, vi lekte med "playmo".... Jeg liker når det er JEG som får besøk, det er ikke så ofte.... I morra skal jeg ha en fin dag, Stina skal hente meg på skolen, etterpå skal jeg i bursdag til to gutter i klassen min.. Jeg gleder meg masse til begge deler.... På onsdag skal jeg til Kristiansand for å stille på walkeren min, da skal jeg, Siv og Mamma på tur, egentlig skulle Leah også vært med, men Mamma har ordnet barnevakt, så da kan vi få litt fred på turen...:-)

Ha ei super, duper uke alle sammen..:-)


Klem fra Adrian

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar