MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

søndag 11. desember 2011

Hei alle sammen!!
Da var det søndag igjen, og bare 13 dager til jul. Det blir gøy, jeg gleder meg masse. Lurer på om jeg får noen pakker, det tror jeg - jeg pleier å en hel haug faktisk.. Dette er den store pakkemåneden for meg, både bursdag og jul.
I helga har jeg sovet på Hagestad, hos Stina og de.. Det var som vanlig helt supert, det var lenge siden jeg hadde sovet der nå, så det var sannelig på tide...Jeg sov der fra lørdag til idag, Pappa kom og hentet meg i dag tidlig, kl halv elleve.. Vi skulle i kirka klokka elleve, for Elisa og koret hennes skulle fremføre en julemusikal, de var veldig flinke.. Etterpå kjørte vi rett til Kristiansand. hvor det var treff for hele Hauan gjengen, vi spiste julemat på Quality hotell.. Det var kjempe godt med både ribbe og pinnekjøtt, jeg hadde to porsjoner..... Etter dette var det i burdagsselskap for kusina min Emilie, som bor i Kristiansand, det var kjempe koselig å være der.... Så huttetu, skal si vi rakk mye idag... En super dag, med en super familie.....:-)

I morra blir det skole igjen, vi koser oss litt ekstra nå før jul, med kalender hver dag.. Ellers så går det bra med dataen min, de synes jeg er veldig flink, og jeg øver masse for å bli enda flinkere.... Dere burde prøvd dataen min, for det er veldig vanskelig, Mamma skulle prøve her om dagen, og hun fikk det nesten ikke til, for det er så forvirrende.. Men, Mamma - øvelse gjør mester, det sier jo du til meg..

Dette var alt for ikveld, snakkes igjen snart.. Ha ei fin førjulstid alle sammen, det skal jeg, tror jeg og Mamma skal bake litt igjen en av dagene.. det liker jeg......

Klem fra Adrian

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar