MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

søndag 13. november 2011


Vips, da var det søndag igjen, og tid for litt bloggings... Jeg har det bare bra, som vanlig.. Uka begynte med tur til Kristiansand for meg, Pappa, Leah og Mamma, jeg hadde time på sykehuset, det gikk greit, men jeg må nok innlegges ettethvert.. Det er jo kjedelig, men jeg er jo så vant med sykehusopphold, at det blir "piece of cake".. Bilen var også på verksted, så nå er den også blitt helt frisk igjen.. Bak i bilen min, har jeg ett sete med heis, som kan heises ut av bilen, det var dette som måtte fikses.... Ellers så har jeg vært på 2 basarer i løpet av uka.. Først var det på skolen, og igår var vi på Julemesee i Frikirka.. På gevinstfronten ble det ikke så mye å skryte av, men gøy var det uansett...

I dag på farsdagen, har vi vært rundt til alle pappaene, Matta, Bestefar og selvfølgelig min egen Paps,... Alle fikk gave av oss, jeg tror de ble kjempe glade.. Visste dere forresten at jeg har verdens aller, aller beste Pappa??? Gratulerer med farsdagen Pappa, jeg er veldig glad i deg...:-)

I morra blir det stas, da skal jeg endelig ha bading med skolen igjen.. Det blir godt å bade i det varme og gode bassenget.. Gleder meg til å treffe Rita og Silje igjen,,.. Da må alle sammen ha ei strålende fin uke, det skal jeg..:-)

Klem fra Adrian og Kitty ( på bildet )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar