MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

søndag 9. oktober 2011


Hei alle sammen!!! Ja, da var jeg endelig hjemme igjen, vi har hatt en super, duper ferie.... Vi har kost oss masse i varmen, vi var enten ved bassenget eller på stranda, nesten hver dag.... "E viva Espana", Espana por fa vor"... Da vi hadde vært der nede i 12 dager, kom Mormor og Matta ned, det er jo de sin leilighet vi låner, vi var veldig glade for at de kom, vi hadde det supert de siste 6 dagene sammen.. Vi hadde ikke lyst til å reise hjem igjen... Men, vi kan jo ikke bare ha ferie, nå er jeg super klar for å begynne på skolen igjen i morra, gleder meg til å treffe både store og små igjen... Det begynner med bading i morra tidlig, da skal Mamma være med meg sammen med Rita.... Det blir deilig, jeg skal bade i det varme bassenget....

Nå til uka skal jeg til øyelegen på onsdag, så da må jeg ha fri fra skolen.... Både Mamma, Pappa og Leah skal være med,.. Det heter rettere sagt ortoptist, eller som noen kaller henne "skjeledama", hun ser etter om det er forandringer med øynene mine.. Det pleier å gå veldig greit, og de er ganske snille, så jeg trenger ikke grue meg til det.. Det er stadig noen kontroller jeg må på, i neste uke skal jeg på 2 forskjellige, ikke fred og få.....

Det var alt for idag, var himla lenge siden jeg hadde blogget nå, lover at det ikke blir så lenge til neste gang.. Bildet idag er ikke fra årets Spaniatur, men fra ifor - det var før Leah ble født.. Forresten har Leah lært seg å sitte, mens vi var på ferie.. Er ikke hun flink???? Jeg er veldig kry av henne, og hun liker meg sabla godt....:-)

Klem fra Adrian Padrian...:-)

1 kommentar:

  1. Det var godt å lese i fra deg igjen nå :) Flott å høre at dere har kost dere på ferie! Her har vi nesten druknet innimellom, så vi kunne godt ha tatt turen ned til dere ;)
    Stor klem i fra oss i Lia som liker bloggen din veldig godt :)

    SvarSlett