MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

søndag 11. september 2011


Vet dere hva det nye kallenavnet mitt er????? Jo, det skal jeg si dere MM, miksemannen betyr det.. Fordi da jeg var på Veslefrikk (kor)på tirsdag, hadde jeg ikke så veldig lyst til å synge, Mamma skjønte ikke helt hva jeg ville.. Olaf (på bildet) spurte om jeg ville være med bak og styre lyden med han, Mamma trodde ikke jeg ville, så hun sa nei.. Ikke bare, bare med de Mammaene som tror de alltid vet best.... Men, etterhvert fikk jeg lov til å prøve likevel. det var kjempe stilig, og jeg var til skikkelig god hjelp for Olaf.. Jeg lurer meg på om vi er det nye mikseteamet???? Gøy var det hvartfall uansett...

Ja, dagene flyr av sted, og det nærmer seg ferie, jeg gleder meg masse..Men, først må jeg gå noen dager til på skolen.. I går var vi på søndagsskoletur til Dyreparken, det var veldig gøy, vi var en hel haug, naboer og venner.. Vi var på ett stilig show i Kjuttaviga, også spiste vi på Mc. Donalds på hjemveien.=== en super, duper dag...

I morra skal jeg en tur til Hagestad, da skal Stina hente meg på skolen som vanlig.. Jeg gleder meg til det, blir nok siste gang før jeg reiser...

Ha ei fin uke folkens,, klem fra Adrian Padrian....:-)

2 kommentarer:

  1. Det der kledde du, MM!
    Veldig kjekt i dyreparken i går!
    Fin uke til deg også!

    SvarSlett
  2. Hei MM. Du fikse jo alt du. Du kunne vært her ute å miksa litt bedre vær, det gynge som ein gammal danskebåt her. Snakkes hilsen Onkel ute i havet..

    SvarSlett