MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

fredag 12. august 2011



God kveld mine venner! Her kommer en liten rapport fra meg. Nå er det like før skolen starter, men jeg har allerede vært på SFO i 2 uker. Det var deilig å begynne igjen. Jeg trives kjempegodt og har mange gode venner der. Så nå på onsdag starter det altså for fullt. Tenk det er alt et år siden jeg begynte på skolen. Jeg er heldig som har så flinke assistenter og lærere på skolen.
Kort om denne uka. Hatt gode dager på SFO, og hatt noen turer på ettermiddagen. Onsdag til torsdag var jeg på Hagestad hos Stina. Det er supert. Vi finner alltid på noe gøy hos Stina. Torsdag var jeg og pappa på sykkeltur. Jeg satt bak i sykkeltilhengeren, og der trives jeg. Idag har jeg og Mamma vært på tur til Alleén. Jeg liker kjempegodt å være på tur med Mamma. Må innrømme at jeg er litt mammadalt. Jeg har en super Mamma, bare se på bildet...
Det får være nok for idag.. Vi prates.....

2 kommentarer:

  1. Takk og lov at du er mammadalt, vennen - for du vet jo at jeg er skikkelig Adrian dalt... Glad i deg.:-) klem fra Mams

    SvarSlett
  2. Tante lurer på når du blir skikkelig tantedalt?? For det håper jeg ikke blir lenge til :-) 1000 klemmer fra tante My

    SvarSlett