MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

søndag 3. juli 2011


Fytti kanutten, lenge siden sist folkens...! Ja, men det har sine naturlige årsaker, jeg har nemlig vært på ferie i Danmark, jeg har hatt det helt supert.. Vi, fam. Leksbø og fam. Knudsen ( våre gode naboer ) leide ett digert hus i Blåvand, helt sør i Danmark, vi var der i ei hel uke.. Vi har kost oss en hel haug, det var nemlig både badebasseng og boblekar i huset - det vær gøy å bade.. Vi var også på stranda, i Legoland, zoo, og på dagsturer, vi hadde det kort sagt knall... Vi kom hjem igår, og nå skal jeg ha ferie i 4 uker til.. Det blir godt, denne uka skal Pappa på jobb, så jeg, Mamma, Elisa og Leah skal være hjemme... Jeg skal en liten tur til Hagestad på tirsdag, det gleder jeg meg til.. Jeg skal til Stefan i morra, jeg vil nemlig ikke ha ferie fra han - han er jo kompisen min...
Noen får ord fra meg i kveld, snakkes snart igjen, kos dere med ferie alle sammen, det skal jeg....:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar