MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

søndag 5. juni 2011


Hei igjen alle sammen!! Håper alle sammen har det super, dupert fint....:) Det har jeg, jeg elsker sommer og sol, det er flott.. Godt å få på seg kortebukser,... Vi har hatt ei lang og fin helg, hvor vi har kost oss i hagen, og vært på litt småturer. Idag var vi på hytta til Bestemor og Bestefar, der var tante Anita, onkel Øyvind, Andreas, Kristian og Victoria, vi koste oss.. De aller tøffeste badet, ikke jeg - det fristet ikke engang, vannet var bare 16,5 grader.. Jeg er tøff til å bade i Spania, for der er vannet mye varmere, spesielt i bassenget.. Jeg gleder meg til høsten, når jeg skal gå i 2. klasse, da skal jeg nemlig ha bading, hver eneste uke.. Det blir deilig, det er veldig bra for kroppen min med vann, spesielt varmt vann, da slapper jeg så godt av.. Stefan skal være med i bassenget de første gangene, slik at han kan vise bevegelser som er bra for meg.. Takk og lov for Stefan....

I uka som kommer skal jeg ha besøk av Siv, Mathias og Rita, det gleder jeg meg masse til... Da kan jeg og Mathias leke sammen på rommet mitt, håper han synes jeg har mange kule leker...:)Jeg skal også på KU teater, som skolen min arrangerer, Elisa skal være med å spille, det blir kjempe gøy, jeg gleder meg...!!!!

HA det bra alle sammen!!!!!!!!!!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar