MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

torsdag 21. april 2011

Hei og god påske alle i hop ..!!! Fytti grisen nå er det lenge siden jeg har blogget... Sånn kan det gå i travle tider..:-) Jeg har uansett hatt det kjempe fint til nå i påska.. Vi er faktisk på hyttetur, på mormor og mattæ hytte - her koser vi oss veldig..:-) Vi kom ut på tirsdag, hadde besøk på onsdag... I dag har vi vært på hytta til Bestemor og de, der var nesten hele Pappas familie samlet,.. Det var kjempe varmt der, og jeg fikk masse farge, Mamma ble litt misunnelig på meg, for hun ble ikke brun, for hun var inne masse med Leah... Det var bare noen få ord direkte fra Nakkestad,, skal blogge mer når jeg kommer hjem, jeg... Fortsatt god påske folkens, snakkes igjen om ikke lenge..:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar