MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

søndag 6. mars 2011


Hei og hå...!!! Tenk, nå er det bare 3 dager til jeg skal bli storebror, jeg er veldig spent.. Det eneste jeg ser, er at Mammas mage er så stor at hun nesten sprekker... Jeg og Elisa håper vi kan besøke Mamma og babyen på sykehuset på onsdag. Det blir litt rart, at jeg ikke er minsten i huset lenger, men jeg håper de forstår at jeg fortsatt er sjefen???

Ellers har jeg hatt ei fin helg, vi har stort sett vært hjemme - og sett på sport... Jeg liker best langrenn.. Heia Norge... Men, igår da det var så fint vær, tok vi oss en tur ut, og grillet pølser - det var godt med pølser.. Men, litt uflaks at det var masse skyer når vi kom oss ut... Sånn er livet...

Som dere forstår går vi ei spennende uke i møte, derfor kan jeg ikke love når jeg får blogget igjen...Men, jeg lover å legge ut bilder av lillesøstera mi ganske snart..:-)
(Bildet idag. Jeg, Bestemor og Bestefar)
HA det bra alle sammen..:-)

1 kommentar:

  1. Så GØY!!!!
    Dere får ha masse lykke til med alt som skal skje denne uka alle sammen!!
    Og til deg Adrian: Jeg er sikker på at du blir verdens beste storebror OG lillebror!!! Tenk det;)

    Klem fra Aina!

    SvarSlett