MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

tirsdag 22. februar 2011


Hei og hå alle sammen...!! I dag har jeg hatt en super, duper fin dag.. Det begynte med at Pappa kom på besøk på skolen... Det skulle nemlig stilles på ståstativet mitt, både Stefan og Hilde var der også.. Jeg er veldig flink og tålmodig, når det skrues og stilles på hjelpemidlene mine,, jeg liker den oppmerksomheten jeg får da.... Tenk, alle de som bare er der for meg, jeg hvis verdt det sier Mams og Paps.....:-)
I ettermiddag var jeg, tante My og Noah på supertirsdag, det var som vanlig kjempe gøy.. Elisa kunne ikke for hun er fremdeles syk, men heldigvis begynner hun å bli bedre.. Siden hun ikke var med, bakte jeg en stor fin bolle ( med sjokolade inni) til henne, det ble hun veldig glad for..
I morra skal jeg ha med akebrettet på skolen, da skal jeg suse rundt i skolegården, for det er supert med all den snøen som har kommet.. Det eneste som er dumt med den, er at jeg ikke kan bruke rullestolen min da, men da har jeg jo heldigvis akebrettet mitt - det gjør susen......
Ha det bra.................!!!!!!!!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar