MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

søndag 2. januar 2011




Hei alle sammen!!!!!!! Tenk nå er vi godt inni det nye året, og Jula er så og si over, litt trist og litt godt... Nå har jeg hatt fri fra skolen i snart 2 uker, så nå skal det jammen meg bli godt å begynne igjen, jeg kjenner at jeg kjeder meg litt hjemme... Men siden det er planleggingsdag i morra, og Mamma og Pappa skal på jobb - så skal jeg og Elisa være hos Mormor og Matta i, det blir sabla greit....

Som dere ser på bilde nr: 1, har vi hatt besøk av noen Julebukker i romjula, var de ikke fine???? Det er nabojentene Aurora og Emmeline, de var kjempe flinke til å synge også....

Bilde nr: 3, dere lurer nok på hva det er?????? Det skal jeg si dere, det er bilde av den nye peggen min.. Den måtte skiftes nå i det nye året, så Pappa satte igang, han er kjempe flink - Mamma kaller han for "søster Svein"... Før knappen settes inn, må den testes, da fylles ballongen med vann, for å skjekke at det ikke er hull i den.... Det er nemlig vannet som gjør at den sitter på plass i magen min, ellers hadde den falt ut...
Ja, ja nå ble det litt peg info, for de som er interessert....:-)

Bilde nr: 2, det er meg - hvis noen lurte da......????

Ha ei fin uke alle sammen, snakkes igjen en av dagene.....:-)

2 kommentarer:

  1. Riktig godt nyttår, Adrian. Hils så mye til mamma og kos deg i morra:-))
    Hilsen fra Janne

    SvarSlett
  2. ja dei nissan va rektig så på lag,og skulle ner te adrian-vennen!!!
    godt vi fikk trimma litt med walkeren den ene dagen i hallen i jula,så blir vel stefan fornøyd når du møter han igjen også!!!
    kos dere i mårra!
    klem fra åkke litt lengre oppe!!!

    SvarSlett