MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

mandag 24. januar 2011


Hallo alle sammen!!!!!! Nå er det pilleren nesten ei uke siden jeg blogget sist, så nå var det sannelig på tide....:-) Ja, i helga har jeg vært i Oslo på "Disney on ice" i selveste Oslo spektrum.. Det var kjempe, kjempe gøy, og som dere ser på bildet idag, har jeg fått meg en ny bamse "Mikkie hus", den er kjempe fin.. men, jeg må passe på at ikke "Julius" blir sjalu, for det er jo den aller beste kosebamsen min... Vi hadde en kjempe fin tur til Oslo, det tok litt lang tid å kjøre, men jeg og Elisa var kjempe flinke til å sitte fint... Du verden, det tar på å være på tur, i kveld var jeg kjempe trøtt, jeg sovnet nesten på stellebordet...

Vet dere hva jeg gjorde idag?????? Jeg tok drosje til skolen, for aller første gang, det gikk veldig fint... Rita var med i drosjen, så det var trygt og godt, mannen som kjørte var også kjempe snill... Mamma var veldig stolt av meg, siden jeg var så flink...:-) Så nå kan jeg det også, i morra er det Siv som blir med meg på turen... Jeg lærer utrolig mye for tida, det er sannelig ikke værst å være skolegutt, nå kan jeg plutselig veldig, veldig mye.....:-)

Ha det bra, prates en annen dag...:-)

1 kommentar:

  1. Det var en veldig fin "kosebamse" du har fått, mormor kommer ned og koser med den. Kjempe glad i deg . Kyss og klem fra mormor og matta.

    SvarSlett