MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

torsdag 9. desember 2010




Torsdag - for en fin dag! Må først fortelle litt om hva jeg har gjort denne uka. Mandag var jeg på skolen som vanlig. Stina hentet meg så jeg hadde en fin dag på Hagestad. Kjempegøy å komme ut dit. Tirsdag var det skoledag igjen. På ettermiddagen hadde vi besøk av bestemor og bestefar. Jeg liker godt å ha besøk. Onsdag etter skolen var jeg, Elisa og pappa ute på akebrett. Det var veldig gøy. Det var første gangen på akebrett i år. Håper det blir flere....Vi var på besøk hos tante Anita og onkel Øyvind på kvelden. Det var fint å treffe søskenbarna mine (Andreas, Kristian og Viktoria) Kristian er helten min. Mange sier at vi er veldig like. I dag har jeg feiret bursdagen min sammen med venner og naboer i Myrbakken. Det var veldig koselig.


Som dere sikkert skjønner så har jeg hatt en travel uke så langt. I morgen skal jeg klippe meg, det blir fint å få fikset julesveisen. Pappa skal også ordne litt på sveisen. Etter klippen skal vi være litt i Alleén, siden det er nattåpnet.(Skal ikke være der helt til stengetid, altså...)På lørdag skal vi feire Emilie (mitt søskenbarn i Kr.Sand)sin 4 års dag. Det blir gøy.


Som dere sikkert har fortstått så har jeg hatt en travel uke. Det går fint, for nå er jeg tilbake i toppform. Ha en fin kveld, så prates vi plutselig...
Bildene i dag er meg og deler av familien Hauan på fjelltur til Hovden mars 2009

1 kommentar:

  1. skikkelig kult bilde adrian!deilig å slappe av med musikk på ørene!!!

    og super takk for en knall bra bursdagsfest i ettermiddag!!knall altså!!

    SvarSlett