MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

søndag 19. desember 2010

Hei alle sammen..... Det er ikk e bare, bare med denne julestria;; Jeg (eller Mamma, da)får nesten ikke til til blogge, for det er så mye som skjer..... På fredag hadde 1. klasse sangsamling for aller første gang... Det var kjempe gøy, og vi var veldig flinke... Jeg var Julenisse, og rottene danset rundt meg, dere skulle bare sett.... Ellers har jeg hatt ei fin helg..... På lørdag var jeg og Pappa ute og prøvde akebrettet mitt, det gikk som ei kule.. Kjempe gøy.... På kvelden satt Bestemor og Bestefar barnevakt for meg og Elisa, vi spiste godterier og koste oss..

Har jeg forresten nevnt at jeg, Elisa og Noah har sydd julesokk, som ble hengt opp på Mega.. I dag hentet vi dem, og da var de fulle av godterier og andre ting..... >De er jammen meg snille på Mega i jula, ja.... I kveld var vi i Frikirka og sang jula inn, Elisa sang med koret sitt, Veslefrikk - kanskje jeg også skal begynne der?????? Etter synginga spiste vi grøt og småkaker, nam, nam...

Jeg er veldig spent på hva jeg får til jul, jeg ønsker meg masse, men synes egentlig det er mest spennende å åpne pakkene... Jeg blir nemlig glad for alt jeg får..... Nå skal jeg bare gå 2 vanlige dager på skolen, og SFO på onsdag, så skal jeg ha lang og god ferie, det blir nydelig......

Vi snakkes plutselig igjen....:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar