MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

tirsdag 23. november 2010








Hei! Nå må det blogges! I dag morges var jeg trøtt, hadde store problemer med å våkne. Det var kaldt ute, aller best under dyna. Noen andre som har hatt det sånn??Jeg er jo skolegutt så det nytter ikke å ligge under dyna. Kan ikke si annet enn at jeg synes det er fryktelig kaldt ute. Håper i det minste at det kunne bli noe snø. Det hadde vært bra. I dag etter skolen gikk vi til mormor og matta. Mormor hadde middag til oss, det var bra. Ellers på skolen i dag hadde jeg besøk av kompisen min, Stefan. Han liker jeg veldig godt, jeg har jo kjent han siden jeg var liten (Ca 3 mnd) Stefan er en flink fysioterapaut som tøyer og bøyer på meg. Skoledagene flyr avsted, tenk nå har jeg snart gått på skolen i et halv år. Jeg er glad for at det har gått så greit på skolen, det tror jeg mamma og pappa også er glade for. Det for være nok for i dag. Vi snakkes senere!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar