MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

onsdag 10. november 2010



Hallo alle sammen...:!! Håper alle lesere har det supert, jeg har det egentlig ganske bra - men er fremdeles litt slapp, blir aldri god av den forkjølelsen... Men, en vakker dag går det nok over... Det ble litt klaging, men det er godt å få sagt det.....)) I ettermiddag har jeg, Elisa og Mamma kost oss med lappekaker og rørte jordbær, det var snadder....
Men, vet dere hva - igår fikk jeg min aller første snakkebok - stilig????? Det var lagt inn bilder på PCen, og når jeg kikket på bildene så ble det fortalt en historie til bildet...Kuuuult, synes Elisa... Det er dataeksperten Siv som har laget dette, hun er kjempe flink... Etterhvert skal vi utvide med mer, men det er mer enn nok foreløpig,,, jeg må jo lære det........

Bilde 1: Jeg lager kunst på SFO.
Bilde 2: Jeg og fetteren min Kristian, han er kuuul.

Ha det på badet alle sammen, nå nærmer det seg leggetid for min del, GOD NATT...)))

1 kommentar:

  1. Gratulerer med vel overstått bursdag Adrian! Høres ut til at du hadde en kjempefin dag sammen med dine kjære:-)Så moro med hodelykt - den er jo super å bruke når du er ute i mørket. Ha en kjempefin dag og hils masse til hele familien!
    Stooor klem til deg fra Phoebe og Karin.

    SvarSlett