MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

fredag 5. november 2010


Hallo alle sammen, det er helg! Herlig! I dag var vi på tur til stadion med klassen. Jeg liker klassen, lærerne og assistentene mine. Det ble en litt slapp dag for meg i dag. Jeg har ikke vært helt i slag de siste dagene, men tror nok at ei helg hjemme vil gjøre godt. Skal forresten ha familieselskap på søndag. Jeg og Elisa feirer felles bursdag. Da kommer nesten hele storfamilien, da blir det liv og røre i Myrbakken...I ettermiddag har jeg vært hjemme hos mamma. Pappa og Elisa har vært på Friaction i KVS hallen. Jeg har også vært i KVS hallen, der er det perfekt for meg å gå i walkeren min. Jeg liker veldig godt å bare ha mamma for meg selv. Ingenting er bedre enn mamma når jeg ikke er i form, ellers også. Jeg tror jeg må ta kvelden nå. Ha en riktig fin kveld alle sammen. Bildet i dag er fra en turdag tidligere i høst.

1 kommentar:

  1. Hei Adrian
    Håper du kommer i form igjen fort. Kos deg en masse i selskapet for deg og Elisa:-)

    Monica

    SvarSlett