MIN START

Jeg, Adrian ble født i en rekordfart 03.12.03. Med blålys på vei til sykehuset i Flekkefjord, rakk vi akkurat å komme inn forbi dørene, før jeg kom som en rakett. Det viste seg etterhvert at formen min ikke var så bra. Jeg ble etter noen timer sendt til sykehuset i Kristiansand. Her fant de ut at jeg hadde kramper, og derfor måtte jeg ha mye medisin. Etterhvert ble jeg i bedre form, og Mamma og Pappa kunne ta meg med hjem etter 3 uker. Neste gang vi kom til sykehuset var jeg 2 måneder, da trodde Mamma og Pappa at jeg nesten var frisk. De ble veldig lei seg, da Doktoren forklarte at jeg hadde en skade i hodet mitt. Denne bloggen har Mamma og Pappa laget for at de som vil, kan følge med på hva som skjer i livet mitt!

onsdag 25. august 2010


Hei alle sammen!!!! I dag ville jeg vise dere bilde av "krølltoppen", Elisa. Hun fikk 33 fletter da vi var i Spania, og Mamma brukte 1 time på å ta de ut, og da ble hun seende sånn ut... Lekker, smekker...........

I dag har jeg hatt en fin dag på skolen, igjen... Vi har fått ett 9 1/2 meter høyt klatrestativ i skolegården, det er kjempekult, jeg så på at Noah klatret der idag, det var gøy..... I ettermiddag, lekte jeg med Elisa og Emile på Elisas rom, de lekte med Barbie.. I dag var jeg "Big Ben", det store klokketårnet i London, de er flinke til¨å finne roller til meg.. Men, i dag var det litt kjedelig å leke, for av og til glemmer de meg litt... Men, det er vel typisk storesøstre...... Mamma sier at sånn var hennes søstre også........ Ha en fin kveld!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar